Lastenleiri 2023 lähestyy!

lastenleiri uutiskuva

Kauhavan helluntaiseurakunnan lasten kesäleiri lähestyy, ja tässä leiriin liittyvää tietoa.

Ensinnäkin, ihanaa, että lapsesi on osallistumassa leirille! Toivotaan, että saamme viettää muistorikkaita ja Jumalan siunaamia kesäpäiviä Evijärven leirikeskuksessa. Evijärven helluntaiseurakunnan leirikeskus sijaitsee noin 50 km Kauhavalta, osoitteessa Kokkolahdentie 1, Evijärvi.

Lähtö leirille tapahtuu perjantaina 9.6. klo 10 Kauhavan helluntaiseurakunnan pihasta. Leirimatkoja varten olemme varanneet linja-autokyydityksen. Leiriltä paluumatkalle lähdemme sunnuntaina 11.6. klo 18.30, ja Kauhavan helluntaiseurakunnalla olemme noin klo 19.15.

Lähdön yhteydessä huoltajan pitää allekirjoittaa lupalappu lapsen leirille osallistumista varten. Varaa myös lähtöön mukaan joko leirimaksu tai kuitti/ kuvakaappaus maksetusta leirimaksusta. Leirimaksu on 25 euroa / lapsi.
Samasta perheestä muilta lapsilta perittävä maksu on 20 euroa / lapsi. Jos maksat leirimaksun Kauhavan helluntaiseurakunnan tilille, tilinumero on FI49 4744 1020 0023 91, laita viestiksi: leirimaksu ja leirille osallistuvan lapsen nimi.

Leirillä majoittuminen tapahtuu pienissä neljän hengen mökeissä. Mökeissä on valmiiksi sängyissä patjat, joten lapsi tarvitsee mukaan joko makuupussin ja tyynyn, tai peiton ja tyynyn sekä petivaatteet. Lisäksi kannattaa varata mukaan lämpimät yövaatteet.

Muuta leirille mukaan otettavaa:
– uimakamppeet ja pyyhe
– Raamattu ja muistiinpanovälineet
– vaihtovaatteita
– hyvät kengät (esim. lenkkarit)
– hygieniavälineet (hammasharja ja -tahna, shampoo, hiusharja ym.)
– henkilökohtaiset lääkkeet
– oma juomapullo
– päähine
– kioskirahaa (max. 3 € / päivä)

Kännykät pidetään leirillä mökeissä tai latauspisteessä. Tarvittaessa lapsen saa kuitenkin kiinni myös Titan puhelimesta: 045-6709297 tai Jonin puhelimesta: 050 324 6864. Myös muissa leiriin liittyvissä asioissa, ole yhteydessä Tittaan tai Joniin.

Ilmoittautuminen leirille on päättynyt.

Tervetuloa leirille!