Uutiskirje 5.1.2022

Happy mother and son playing and having fun together lying in the snow on a sunny winter day

Tervehdys!
Aloitamme uuden vuoden kiitollisella mielellä. Kiitollinen mieli on valinta. Takana on haasteellinen vuosi, jossa Jumala on meitä auttanut. Hän ei väsy eikä torku. Hänen huolenpitonsa on sataprosenttia.
Seurakuntamme pastori Jukka Rahkonen saarnasi tammikuun ehtoolliskokouksessa siitä miten voimme valita hyvän osan. Me voimme valita! Katso ja kuuntele Jukan saarna ensimmäisen kerran tai vaikka uudestaan. Siinä on hyviä rakennusaineita jokaiseen päivään. Videon voit avata tästä.

Kokoontumisrajoituksien vuoksi tilaisuudet nettiin
Aluehallintovirasto on palauttanut tiukemmat kokoontumisrajoitukset. Tammikuun loppuun saakka voimme ottaa tilaisuuksiin ainoastaan kaksikymmentä kuulijaa. Seurakuntana noudatamme näitä ja seuraamme myös uusia suosituksia. Kuvaamme ja lähetämme tiistaina ja sunnuntain tilaisuudet seurakunnan Facebooksivuilla (tiistain rukousillat) sekä YouTube-kanavalla (sunnuntain tilaisuudet). Toivomme, että tilaisuuksiimme rukoushuoneella voisivat osallistua erityisesti ne, joilla ei ole mahdollisuuksia seurata internetlähetyksiä.

Kuukausitiedote ilmestyy viikolla kaksi
Seurakuntatalouksiin postitettava kuukausitiedote ilmestyy viikolla kaksi (12.1.2022). Tiedotteessa on tammi- ja helmikuun alkun tilaisuuksista sekä ajankohtaisia uutisia ja kuulumisia. Kuukausitiedotteen irtonumeroita löytyy seurakuntamme Lähetystorilta (Kauppatie 117).

Siunattua uutta vuotta ja loppiaista Sinulle!

Janne Lahti