Seurakunnan takahuone otettu käyttöön remontin jälkeen

uutiskuva

Seurakunnan takahuoneen remontti on saatu valmiiksi ja se on jo otettu kokeilukäyttöön. Myös sähkötyöt alkavat olla valmiina. Takahuoneen käytössä on huomioitava, että sinne ei saa tuoda salin tai keittiön puolelta mitään pehmeää materiaalia (kangasta) sisältävää tavaraa ja kaikki kovapintainenkin materiaali on desinfioitava ennen takahuoneeseen tuontia. Lisäksi takahuoneesta on tehty kengätön tila, mikä tarkoittaa sitä, että sisään tultaessa on kengät riisuttava heti ovensuusta löytyviin kenkätelineisiin.

Takahuone on nyt siis kokeilukäytössä ja sen sisustaminen jatkuu vähän kerrallaan. Huoneessa kokoontuvat tällä hetkellä esimerkiksi Rukoillen päivään -rukousaamut sekä Jippii-kuoro Konkkaronkka. Toivottavasti kokeilukäyttö tuo positiivisia tuloksia ja saisimme toimivan ja kustannustehokkaan menetelmän sisäilmaongelman ratkaisemiseksi.