Monia mielenkiintoisia tilaisuuksia marraskuussa

uutiskuva

Marraskuu pitää sisällään monta mielenkiintoista tapahtumaa ja tilaisuutta seurakunnassamme. Kuukausi alkoi alakouluikäisten Valo voittaa -tapahtumalla, joka pidettiin 2.11. ja jossa kävi noin 60 lasta ja runsaasti aikuisia. Tiistaina 7.11. klo 18 puolestaan saamme Rukousiltaan vieraiksi Elämä ja valon väkeä. Isänpäivänä sunnuntaina 12.11. ei ole tilaisuutta seurakunnalla, vaan silloin on ainoastaan Isänpäivähartaus katsottavissa YouTube-kanavallamme. Seuraavana tiistaina 14.11. klo 18 pidetään Israel-teemainen Rukousilta, jossa vieraina ovat Mika Ainonen ja Marja Latvala.

Sunnuntaina 19.11. pidetään kaksi tilaisuutta, klo 14 ja klo 16, joiden aiheena on Pyhä Henki – seurakunnan voima. Tilaisuuksissa on vieraana Martti Ahvenainen ja musiikkivastuussa Luomakunnan Laulajat bändin kanssa. Tiistaina 21.11. klo 18 on luvassa Evankeliumin ilta, jossa kuullaan mm. Maila Isosompin tekemiä runoja ja lauluja ja perjantaina 24.11. seurakuntamme on mukana Joulunavauksessa Kauhavan torilla klo 17-19 ja silloin mm. torilla laulaa Jippii-kuoro Konkkaronkka ja tarjolla on ilmaista glögiä ja pipareita. Paljon siis tapahtuu marraskuussakin, tervetuloa mukaan tilaisuuksiin!