Helmikuussa tapahtuu monenlaista, tässä poimintoja

uutiskuva helmikuu png 2

Helmikuussa tapahtuu monenlaista meillä ja muualla. Toki tutut tilaisuudet, kuten jumalanpalvelus sunnuntaisin ja rukousilta tiistaisin sekä rukousaamut ovat omalla paikallaan helmikuussakin, mutta tässä joitain poimintoja alkavan kuukauden tapahtumista ja tilaisuuksista. Tervetuloa mukaan!

Usko ja ura 2024 -seminaari Seinäjoella 2.-3 2.
Seminaari järjestetään Seinäjoen Tapahtumakeskus Valkeassa. Tapahtumassa on puhujina vaikuttajia monelta alalta, mm. Kalervo KummolaJorma LuomaSara SaarelaPia Rendic ja Mirjam Sokka. Tapahtuman hinta on 89€ / henkilö ja ilmoittautuminen ja lisätiedot osoitteessa www.uskojaura.fi.

Afrikan tähdet -teematilaisuus sunnuntaina 11.2. klo 16 helluntaiseurakunnalla
Vieraana Mari Palomäki. Tilaisuudessa kuulet kristityistä, jotka elävät vainojen keskellä, sekä uuden tien löytäneistä entisistä vainoojista. Tilaisuudessa myös Marttyyrien Äänen -kirjamyynti.

Ulkoilupäivä Mäenpään hiihtomajalla (Lammintie 49, Kauhava) lauantaina 17.2. klo 11-14
Luvassa laskettelua, yhdessäoloa, aarrejahti lapsille sekä tarjolla on ilmaiseksi muurinpohjalettuja, makkaraa ja kahvia. Tervetuloa mukaan.

Rukouksen voima – yhteiskristillinen rukousilta perjantaina 23.2. Alahärmän seurakuntatalolla
Luvassa yhteistä rukousta, musiikkia ja tarjoilua

Musiikkijumalanpalvelus helluntaiseurakunnalla sunnuntaina 25.2. klo 16
Musiikkivastuussa Seurakuntakuoro