Lastenleiri lähestyy, ilmoittaudu mukaan!

lastenleiri uutiskuva

Kauhavan helluntaiseurakunnan lasten kesäleiri lähestyy, ja tässä leiriin liittyvää tietoa.

Ensinnäkin, ihanaa, että lapsesi on osallistumassa leirille! Toivotaan, että saamme viettää muistorikkaita ja Jumalan siunaamia kesäpäiviä Evijärven leirikeskuksessa. Evijärven helluntaiseurakunnan leirikeskus sijaitsee noin 50 km Kauhavalta, osoitteessa Kokkolahdentie 1, Evijärvi.

Lähtö leirille tapahtuu perjantaina 28.6. klo 10 Kauhavan helluntaiseurakunnan pihasta. Leirimatkoja varten olemme varanneet linja-autokyydityksen. Leiriltä paluumatkalle lähdemme sunnuntaina 30.6. klo 19.00, ja Kauhavan helluntaiseurakunnalla olemme noin klo 19.45.

Lähtöpäivänä lähdön yhteydessä huoltajan pitää allekirjoittaa lupalappu lapsen leirille osallistumista varten. Lupalapun saat Titalta. Varaa myös lähtöön mukaan joko leirimaksu tai kuitti/ kuvakaappaus maksetusta leirimaksusta. Leirimaksu on 25 euroa / lapsi.
Samasta perheestä muilta lapsilta perittävä maksu on 20 euroa / lapsi. Jos maksat leirimaksun Kauhavan helluntaiseurakunnan tilille, tilinumero on FI49 4744 1020 0023 91, laita viestiksi: leirimaksu ja leirille osallistuvan lapsen nimi.

Leirillä majoittuminen tapahtuu pienissä neljän hengen mökeissä. Mökeissä on valmiiksi sängyissä patjat, joten lapsi tarvitsee mukaan
joko makuupussin ja tyynyn, tai peiton ja tyynyn sekä petivaatteet. Lisäksi kannattaa varata mukaan lämpimät yövaatteet.

Muuta leirille mukaan otettavaa:
– uimakamppeet ja pyyhe
– Raamattu ja muistiinpanovälineet
– vaihtovaatteita
– hyvät kengät (esim. lenkkarit)
– hygieniavälineet (hammasharja ja -tahna, shampoo, hiusharja ym.)
– henkilökohtaiset lääkkeet
– oma juomapullo
– päähine
– kioskirahaa (max. 3 € / päivä)

Puhelimet pidetään leirillä mökeissä tai latauspisteessä. Yön aikana puhelimet säilytetään ruokasalissa. Tarvittaessa
lapsen saa kuitenkin kiinni myös Titan puhelimesta: 050 3244 909 tai Jonin puhelimesta: 050 324 6864. Myös muissa leiriin liittyvissä asioissa, ole yhteydessä Tittaan tai Joniin.

Lauantain iltanuotio ja makkaranpaisto klo 18:30 on avoin leiriläisten perheille. Tervetuloa siis mukaan silloin leiritunnelmaan.

Ilmoittaudu leirille sunnuntaina 9.6. mennessä tällä lomakkeella

Tervetuloa leirille!