TIEDOTE KORONAVIRUSEPIDEMIASTA

30148-virus-1812092_1920

Toimintamme jatkuu toistaiseksi seuraavasti

Kauhavan Helluntaiseurakunta sopeuttaa toimintaansa koronavirusepidemiaan liittyvien viranomaisohjeistusten ja tekemiensä riskianalyysien mukaisesti. Seuraavassa 16.3. annettujen viranomaistietojen mukaan päivitetty tiedote.

1. Yleisötilaisuudet on peruttu 13.4.2020 saakka
    Tiistain rukousilta ja sunnuntain jumalanpalvelus sekä raamattutunti toteutetaan ainoastaan live-lähetyksensä ensin Facebookin kautta ja myöhemmin seurakunnan youtube-kanavan kautta.
  2.  Toiminta senioreille
    Hoitokodeissa toteutettavat hartaustilaisuutemme sekä torstain käsityökerho ovat tauolla huhtikuun loppuun saakka. Seurakuntaan kuuluviin senioreihin pyritään pitämään yhteyttä puhelimitse.
  3. Toiminta lapsille, varkeille ja nuorille
    Monitoimikerho, pyhäkoulu, konkkaronkka-kuoro ja nuortenillat ovat tauolla huhtikuun loppuun saakka. Seurakuntien yhteisesti järjestämä Kids’ action -tapahtuma on peruttu. Kouluvierailut ovat tauolla koulujen sulkemisen ajan ja käynnistyy  koulun linjausten mukaisesti.
  4. Ruokajakelu ja Soppatykki
    Jatkamme ruokajakelua toistaiseksi. Seurakunnan tiloista voi hakea ruokaa ilmoitettuna aikana alle kymmenen henkea kerrallaan. Soppatykki-tilaisuus on tauolla huhtikuun loppuun saakka.
  5. Pienryhmät
    Kuoro sekä Palveleva elämä -kurssi on tauolla huhtikuun loppuun saakka.
  6. Lähetyskirpputori
    Kirpputori on avoinna ja toimii normaalisti viranomaisten antamien linjausten ja ohjeiden mukaisesti
  7. Yleinen hygienia
    Huolehdimme seurakunnan ja Lähetyskirpputorin tilojen tarkemmasta siivouksesta erityisesti oven ripojen, hanojen, wc-tilojen suhteen.
  8. Tiedotus
    Julkaisemme tiedotteita seurakunnan koti-  ja Facebook-sivuilla sekä sähköisellä uutiskirjeellä. Uutiskirjeen voi tilata kotisivuiltamme: (https://kauhava.helluntaiseurakunta.fi/yhteystiedot) . Seurakunnan kuukausitiedote postitetaan seurakuntalaisille koteihin. Seuraava ilmestyy viikolla 14.

Lopuksi

Luotamme kaikessa ensisijaisesti Jumalan hyvään huolenpitoon, joka on meille annettu myös terveen järjen käytön muodossa. Koska elämämme on kokonaan Jumalan kädessä – meidän ei tarvitse pelätä eikä myöskään lietsoa paniikkia. Hän on meidän rauhamme, toivomme ja tulevaisuutemme! Psalmi 91.

Seurakunnan puolesta

Aulis Puro-Aho