Yhteys

connect-20333_960_720

Viime aikoina minulla on ollut mielessä yhteys.

Poikkeusolojen seurauksena olemme joutuneet viettämään enemmän aikaa kotona, kenties pois työpaikalta, pois opiskelupaikalta, kenties yhteys on nyt parantunutkin perheenjäsenten välillä, nyt kun on vietetty heidän kanssa enemmän aikaa. Joku on voinut hallituksen linjauksista johtuen kokea yksinäisyyttä; yhteyden puutetta. Tällä hetkellä joudumme seurakuntana ponnistella, että saamme ylläpidettyä yhteyttä seurakuntalaisten kesken.

Kaiken keskellä voimme muistaa, että Jumala palautti yhteyden Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa itsensä ja syntiin langenneen ihmisen välille. Tämä yhteys Jumalaan palautuu, jos haluamme ottaa tämän vastaan.
Toivoisin että meillä kaikilla olisi tällä hetkellä aikaa ja halua parannella yhteyttä toisiimme ja ennen kaikkia Jumalaan Herrassa Jeesuksessa.

1. Johanneksen kirje luku 1 jae 3

”Minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me julistamme myös teille, että teilläkin olisi yhteys meidän kanssamme. Meillä on yhteys Isän ja Hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen kanssa.”