Uutiskirje 26-2020

105634837_10158353904314491_3162978561261402537_o

Tervehdys

Lämmin kesäkuu alkaa kääntyä lopuilleen ja poikkeustilan rajoitteita puretaan. Seurakunnan tilaisuudet jatkuvat heinäkuun loppuun saakka osittain avoimina. Elokuun alussa palaamme normaaliin tilaisuusrytmiin, ellei valtioneuvoston osalta tule uusia linjauksia. Toivotaan ja rukoillaan, että pääsemme normaalirytmiin.
Kesälomalla ja kesän aikaan on oman lepäämisen ohella hyvä mahdollisuus hoitaa ihmissuhteita, joihin ei normaalisti ole ehkä aikaa. Nyt on hyvä mahdollisuus käydä tervehtimässä vaikkapa harvemmin tapaamia sukulaisia tai ystäviä. Seurakunnassakin saattaa olla tuttuja, joiden tapaamista ei kannata jättää vain tulevien avointen tilaisuuksien varaan. Rohkeasti vaan yhteyttä ja tapaamista sopimaan, jos ei kotiin niin vaikkapa jäätelökioskille 🙂
Yksi tärkeä asia, mihin lomalla kannattaa panostaa on rukous, Raamatun tai hengellisen kirjan lukeminen. Tavallinen arki jättää näille asioille usein liian vähän aikaa. Lomalla kannattaa panostaa myös ajan antamiselle Jumalalle ja näin henkilökohtaisen Jumala-suhteen hoitamiselle.

Siunauksellista kesää Jumalan ja ystävien kanssa

Janne

Uutisia

• Heinäkuussa ei tule erillistä kuukausitiedotetta. Kuukausiohjelma toteutetaan kesäkuussa ilmoitetun suunnitelman mukaan. Keskeiset tilaisuudet ja niihin liittyvät tarkemmat tiedot on koottu tähän uutiskirjeeseen. Seuraava sähköinen uutiskirje ilmestyy heinäkuun puolessa välissä.
  • Kuukauden loppuouolella saamme vieraaksi muusikko-pastori Roberto Brandaon. Hän tuli tunnetuksi osallistumalla vuonna 2018 The Voice of Finland -ohjelmaan ja etenemällä siinä semifinaaliin saakka. Roberto saapuu Kauhavalle perheensä kanssa lauantaina 25.7.2020. Järjestämme ilmaisen puistokonsertin Kauhavan Nuorisoseuran pihalla. Mikäli sää ei ole hyvä, pidetään konsertti Nuorisoseuran sisällä.
  • Remontista. Uusi tuloilmalinja on rukoushuoneella nyt käytössä. Säätö ja viimeistely vielä puuttuu.
  • Seurakunnan pastori Jukka Rahkonen on kesälomalla 13.7.2020 saakka.

Ruokajakelu tiedottaa

Seurakuntamme ruokajakelu pystytään toteuttamaan läpi kesän mutta elokuun alussa on poikkeustilanne, johon tarvitsemme apua! Viikot 32 ja 33 eli 3.-8.8. sekä 10.-15.8 meillä on erityinen tarve vapaaehtoisista. Jos voit auttaa meitä ja tulla mukaan ruokajakeluun yhtenä tai useampana päivänä niin olemme suuresti kiitollisia. Erityisesti tarvetta olisi autollisille ihmisille. Jos haluat auttamaan, ota yhteyttä Joni Kuikkaan, p. 050 324 6864.

Tulevia tapahtumia

28.6. Sunnuntai
16:00 Musiikkijumalanpalvelus Youtube-kanavalla.
Harri Risku, Samuli Pernaa ja Elina Hirsimäki.

30.6. Tiistai
18:00 Rukousilta.
Mukana Jorma Lahti, Minna Pollari, Jari Hirsimäki, Heikki Kuusela, rukousavustajat

1.7. Keskiviikko
18:00 Tiistain rukousilta Youtubessa.

5.7. Sunnuntai
16:00 Ehtoollisjumalanpalvelus Youtube-kanavalla.
Jukka Pohjanheimo, Aulis Puro-Aho ym.

7.7. Tiistai
18:00 Rukousilta.

12.7. Sunnuntai
16:00 Jumalanpalvelus: Ihmeet ja merkit Youtube-kanavalla.
Juho Vartiainen, Pirkko ja Seppo Sallinen.

14.7. Tiistai
18:00 Rukousilta. Jukka Rahkonen ja rukousavustajat. (kuvataan)

19.7. Sunnuntai
16:00 Jumalanpalvelus Youtube-kanavalla (tiistain rukousilta)

21.7. Tiistai
18:00 Rukousilta. Jukka Rahkonen ja rukousavaustajat.

25.7. Lauantai
18:00 Puistokonsertti Kauhavan Nuorisoseuralla: Roberto, Sara ja Annamari Brandao

26.7. Sunnuntai
16:00 Jumalanpalvelus Turun Helluntaiseurakunnasta seurakunnan Facebook-sivulla

28.7. Tiistai
18:00 Rukousilta

2.8. Sunnuntai.
16:00 Ehtoollisjumalanpalvelus: Kiitosjuhla – avoin kaikille
Jukka Rahkonen, vanhimmisto ym.

Yhteystietoja, linkkejä

Työntekijöiden ja vastuuhenkilöiden yhteystiedot