Tiedote Korona-rajoituksista

Vanhimmisto_korona

Kauhavan Helluntaiseurakunnan tiedote 4.12.2020

Korona-epidemian vuoksi aluehallintovirasto (AVI) on tehnyt päätöksen, jonka mukaan yleisötilaisuuksien osanottajamäärä rajoitetaan 1.-21.12.2020 välisenä aikana 20 henkilöön. Seurakuntamme noudattaa päätöstä ja mukauttaa toimintaansa siten, että järjestämme annettujen rajoitusten ja ohjeiden mukaan rukousillat tiistaisin kello 18, Palveleva elämä -kurssit torstaisin kello 18 sekä sunnuntain tilaisuudet kello 11 tai 16. Edellä mainittuihin tilaisuuksiin voi osallistua enintään 20 henkilöä/tilaisuus. Osallistujien on noudatettava turvavälejä, hygieniaohjeita sekä käytettävä maskeja (maskeja löytyy myös sisääntulon yhteydestä).

Sunnuntain tilaisuudet lähetetään suorana seurakunnan YouTube-kanavalla https://www.youtube.com/c/kauhavanhelluntaiseurakunta. Erityisesti toivomme, että sunnuntain tilaisuuksiin voisivat rukoushuoneella osallistua henkilöt, jotka eivät käytä internettiä tilaisuuksien seuraamiseen.

Seurakunnan vastuuhenkilöt ovat tavoitettavissa puhelimitse. Yhteystiedot löytyvät täältä.

Taivaan Isän läsnäolo ei ole sidottu rukoushuoneeseemme. Hän on lupauksensa mukaan kanssamme siellä missä olemme ja missä hänen läsnäoloansa etsitään. Muistetaan toisiamme rukouksin ja pidetään muutenkin yhteyttä toisiimme sekä jatketaan turvallisin mielin eteenpäin.

Kauhavan Helluntaiseurakunnan vanhimmisto/hallitus

Huom. Rajoituksista johtuen seurakunnalle ei kerry normaalisti kolehtituottoja.
Tiliyhteystiedot seurakunnan jäsenten kolehtilahjoituksille löytyvät täältä.