Uutiskirje 15.1.2021

winter-3087060_1920

Tervehdys,

ja siunattua uutta vuotta. Aloitamme vuoden korona-rajoituksin. Seurakuntayhteyttä on hoidettava nyt vaihtoehtoisilla tavoilla. Yhteistä kokoontumista ei voi kokonaan korvata mutta tehdään parhaamme. Osallistutaan tilaisuuksiin netissä, pidetään yhteyttä toisiimme kaikin mahdollisin tavoin ja tietysti rukoillaan. Tästä uutiskirjeestä löytyy pastorin videotervehdys, tietoa korona-rajoituksien vaikutuksista toimintaamme sekä tiedote tämän viikon Ristin  Voitto -lehteen liittyen.

Raikkain viikonlopputerveisin
Janne

Pastorin tervehdys

Jukka Rahkosen videotervehdys

Korona-rajoituksista

Länsi-Suomen aluehallintovirasto on päättänyt 14.1.2021 jatkaa yleisötilaisuuksien ja yleisten kokousten osallistujamäärän rajoittamista kymmeneen henkilöön. Rajoitus koskee myös Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin aluetta. Rajoitus on voimassa 18.1. – 8.2.2021.

Seurakuntamme toiminnalle päätös merkitsee, että tiistain ja sunnuntain yleisötilaisuuksiin voi osallistua ainoastaan internetin kautta. Tiistain rukousillat esitetään seurakunnan Facebook-sivulla ja sunnuntain jumalanpalvelukset Youtube-kanavalla. Alle 10 hengen pienryhmät voivat turvavälit ja hygieniaohjeet noudattaen kokoontua. Tämä tarkoittaa, että tilaisuuksien kuvaukset ja lähettämiset jatkuvat kuten ennenkin, vanhimmisto ja Palveleva elämä -kurssi jatkavat kokoontumisia. Muut toiminnat ovat keskeytetty 8.2.2021 saakka.

Tiedote Ristin Voitto -lehti

Kuukausitiedote ilmestyi tämän viikon torstaina Ristin Voitto -lehden yhteydessä. Ristin Voitto julkaisi seuraavan tiedotteen juuri tähän lehden numeroon liittyen:

Ristin Voitto ei tue Owuorin toimintaa

Valitettavasti lehtemme numeroon 2/2021 pääsi vahingossa mainos, joka oli otsikoitu sanoilla Globaali kokous. Mainostilan osti Repent Finland, joka edustaa Suomessa kenialaista julistajaa David Owuoria.
Owuoriin ja hänen toimintaansa liittyvien monien opillisten epäselvyyksien johdosta Ristin Voitto ei voi seistä Owuorin toiminnan takana millään tavalla eikä antaa sille mainostilaa sen enempää Ristin Voiton kuin muidenkaan lehtiemme sivuilla.
Päätoimittajana pahoittelen virhettämme nyt lehteemme päässeen mainoksen osalta.

Petri Mäkilä
Vastaava päätoimittaja
Aikamedia Oy

Kiinnostaako editointi, streamaus, powerpointtien tekeminen tai miksaaminen?

Nettilähetyksien tekemisessä tarvitaan monenlaista teknistä osaamista. Nyt teemme hommia pienellä vapaaehtoisjoukolla. Jos sinua kiinnostaa osallistua ja auttaa otsikoissa mainituissa tehtävissä, ota yhteyttä Janneen.

Tulevia tilaisuuksia

Sunnuntai 17.1.
16:00 Jumalanpalvelus.
Vain YouTube-kanavalla.
Juho Vartiainen, lauluryhmä Effata.

Tiistai 19.1.
18:00 Rukousilta.
Jukka Rahkonen, rukousavustajat.

Torstai 21.1.
18:00 Palveleva elämä -kurssi.

Sunnuntai 24.1.
16:00 Jumalanpalvelus,