Tiedote korona-rajoituksista 18.1.-8.2.2021

girl-5858843_1920

Länsi-Suomen aluehallintovirasto on päättänyt 14.1.2021 jatkaa yleisötilaisuuksien ja yleisten kokousten osallistujamäärän rajoittamista kymmeneen henkilöön. Rajoitus koskee Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin aluetta. Seurakuntamme toiminnalle päätös merkitsee, että tiistain ja sunnuntain yleisötilaisuuksiin voi osallistua ainoastaan internetin kautta. Tiistain rukousillat esitetään seurakunnan Facebook-sivulla ja sunnuntain jumalanpalvelukset Youtube-kanavalla.

Tilaisuuksien kuvaukset ja lähettämiset toteutetaan kuten ennenkin siten että paikalla ovat vain ohjelmasta ja tekniikasta vastaavat. Alle 10 hengen pienryhmät kokoontuvat turvavälejä ja muita hygieniaohjeita noudattaen. Vanhimmisto ja Palveleva elämä -kurssi kokoontuvat ilmoitetun aikataulun mukaisesti. Rajoitus on voimassa 18.1. – 8.2.2021.

Seurakunnnan Lähetyskirpputori (Kauppatie 117) on avoinna normaalisti. Asiakkaita suositellaan käyttämään maskeja sekä huolehtimaan käsihygieniasta ja turvaväleistä.

Seurakunnan työntekijät, rukouspalvelijat ja vanhimmat ovat käytettävissä keskustelu- tai rukousapua tarvitseville.

– älä pelkää, minä olen sinun kanssasi!
Älä arkana pälyile ympärillesi
– minä olen sinun Jumalasi.
Minä vahvistan sinua, minä autan sinua,
minä tuen sinua vakaalla, lujalla kädelläni.

Jes. 41:10

Seurakunnan johtoryhmän puolesta,