Marttyyrien Ääni vierailee Kauhavalla

Petri_N_w

Marttyyrien Äänen muusikko ja evankelista Petri Nuotio vierailee Kauhavan helluntaiseurakunnassa (Hannuksentie 5), tiistaina 18.2. klo 18 alkavassa tilaisuudessa tuoden sanoin ja sävelin vainotun seurakunnan terveiset maailmalta.

Kristityt ovat maailman vainotuin uskonnollinen ryhmä. Noin 245 miljoonaa kristittyä elää vakava-asteisen uskonnollisen vainon alla. Vainolla tarkoitetaan erilaisia rajoituksia, syrjintää tai vihamielisyyttä, jota joutuu kokemaan kristillisen vakaumuksen vuoksi. Pahimmillaan vaino voi johtaa vankilatuomioihin, väkivaltaan ja kuolemaan. Ankarinta kristittyjen vaino on ollut maailman suljetuimmassa maassa, Pohjois-Koreassa.

Marttyyrien Ääni ry on yhteiskristillinen, kansainvälinen järjestö, joka on jo yli 40 vuoden ajan jakanut tietoa kristittyjen vainoista. Järjestön perustaja oli romanialainen pastori Richard Wurmbrand, joka aikanaan virui Romanian vankiloissa 14 vuoden ajan. Marttyyrien Ääni osallistuu useisiin vainottua seurakuntaa tukeviin projekteihin eri puolilla maailmaa. Avustusprojekteja on mm. Pohjois-Koreassa, Pakistanissa, Irakissa, Nigeriassa ja Kolumbiassa. Järjestö julkaisee tiedotuslehteä, toimittaa radio- ja TV-ohjelmia ja vierailee seurakunnissa. Internetsivut löytyvät osoitteesta www.marttyyrienaani.fi.