Uudistettu kuukausitiedote ilmestyi

Kansi_2-20

Seurakunnan uudistettu kuukausitiedote on ilmestynyt tällä viikolla. Uutta on tiedotteen muuttuminen lehtimuotoon sekä postitus seurakuntatalouksiin. Uudessa julkaisussa tehdään yhteistyötä Ristin Voitto (RV) -lehden kanssa. RV on helluntaiherätyksen yhteinen viikkolehti.

Kuukausitiedote kertoo tulevista tapahtumista sekä sisältää uutisia ja rukousaiheita seurakunnan keskeltä. Lehdestä löytyy muutamia irtonumeroita rukoushuoneelta sekä Lähetyskirpputorilta.

Uudistus on osa laajempaa seurakunnan viestinnän uudistamista. Uuden RV-lehteen liitetyn tiedotteen tavoitteena on tuoda oma seurakuntakoti ja koko herätysliike lähemmäksi yksilöseurakuntalaista sekä antaa hengellistä ravintoa ja rohkaista luottamaan Jumalaan ja elämään uskoa todeksi joka päivä.