Seurakuntatiedote 29.4.2022

kids-2237119

Lumen valkaisemasta maasta huolimatta kevät on jo pitkällä. Luonnon herääminen muistuttaa Jumalan luomisvoimasta. Se mikä näyttää kylmältä ja elottomalta, muuttuu uudeksi elämäksi. Vanha katoaa ja uusi tulee sijaan. Tässä on toivon ja rohkaisun sanoma meille jokaiselle. Jumalan luo uutta myös meidän elämässämme. Pysytään Hänessä ja iloitaan siitä työstä jota hän meissä tekee!

Siunaavin kevätterveisin, Janne

Uutisia

Toukokuun kuukausitiedote ilmestyy seurakuntajäsenten talouksiin ennakkotiedoista poiketen vasta ensi viikolla. Tiedotteen näköisversion voi lukea jo nyt alla olevasta linkistä.

Kauhavan Helluntailähetys ry:n vuosikokouksessa luotiin katsaus sekä vuoteen 2021 sekä kuluvaan vuoteen. Alla olevista linkeistä voit lukea vuosikertomuksen 2021 sekä hengellisen toiminnan sisältösuunnitelmaa kuluvalle vuodelle.

Vuosikertomus 2021

Toimintasuunnitelma 2022

Poimintoja tulevasta ohjelmasta

Lauantaina 30.4. on seurakunnassamme Minun paikkani -koulutus klo 10-14. Koulutuspäivä on tarkoitettu kaikille ja se sisältää opetusta, keskustelua ja rukousta. Tervetuloa mukaan!

Kesän lastenleirin valmistelut ollaan käynnistetty. Leiripaikaksi on varattu tuttu Evijärven helluntaiseurakunnan leirikeskus, ja leiriajankohdaksi sovittu 4.-7.7.2022. Ensimmäinen leiriin liittyvä palaveri pidetään torstaina 12.5.2022 klo17 rukoushuoneella. Olet lämpimästi tervetullut mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan leiriä! Titta

PALA TAIVASTA -HYVÄNTEKEVÄISYYSKONSERTTI

Arja ja Jorma Luoma tarjoavat konserttielämyksen kaikenikäisille äitienpäivän aattona 7.5. Kauhavan Vapaaseurakunnassa kello 18. Muusikkopari Jaana Pölläsen ja Ville Uusitalon elämänmakuisella konsertilla kerätään myös varoja kauhavalaisten lasten harrastusvälineisiin.
Jaana Pöllänen on kristityn kodin kasvatti. Vaikka monet muistavat Pölläsen vuoden 2000 tangofinaalista on hengellinen musiikki kulkenut hänen matkassa vahvimmin. Tämä persoonallinen ja luonnonlapsimainen sävyisä taiteilija rohkaisee ja sykähdyttää. Konsertti tarjoaa välähdyksellisiä tarinan palasia pariskunnan omasta elämästä, joissa rukous ja usko ovat vieneet eteenpäin, Jumalan kämmenellä.
Forssan kupeessa Jokioisilla asuva aviopari on yläkouluikäisten, yhden tyttären ja kaksospoikien isä ja äiti. Jaanan värikkyys ja Villen harmonisuus luovat yhdessä tasapainoisen kokonaisuuden. Heillä on takana yhteistä matkaa kohta kaksikymmentä vuotta. Jaanan ja Villen näky ja kutsumus on palvella yhteiskristillisesti täysipäiväisinä muusikkoina Jumalan heille antamilla lahjoilla eri seurakunnissa.

Sunnuntaina 8.5. pidämme äitienpäiväjuhlan kakkukahvien kera klo 16.

Koko kuukauden ohjelma

YHTEYSTIETOJA JA LINKKEJÄ